Ägg keso & tomater

Morning sunshine:)
Vilken helt underbar dag, sol sol sol. Känner mig på riktigt bra humör efter min lilla mini shopping runda igår plus att jag gick en lång runda! Så varför inte köra på samma koncept idag? Har ätit en nyttig frukorst precis med ägg, keso, och tomater. Så nu ska jag ut och gå en runda igen så jag hinner sätta mig i solen när det blivit lite varmare framåt dagen innan jag börjar jobba. Ska kanske sy upp linnet jag köpte igår för jag tyckte det var aningen långt..

Efter jobbet ska jag förhoppningsvis hämta ut mina gardiner till lägenheten, snart närmar sig flytten. På tal om flytt var jag i mormor o morfars nya hus igår och det var jätte fint. De höll på att måla för fullt så det kommer nog bli riktigt fint:)

Sen ska jag nog träffa min kusin en snabb runda. Riktigt avundsjuk på henne just nu faktiskt! För hon och en kompis skulle upp till Sthlm i morron och shoppa & festa, vill jag med! Hoppas ni får kul tjejer:)

Nej nu ska jag ta mig an min motions runda!
Ha en underbar dag

/Love Tinna ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0