Glitter & Glamor


Nu har jag gjort världens coolaste naglar:P Guld glittriga tippar! Ska jag lätt ha när jag ska på disco festen i Maj haha.


Har nyss fått i mig en alldeles för sen frukost men gott var det.
Så nu är de dags att åka till min kära vän Elin som ska hjälpa mig att färga håret, Good:)
Lägger in en bild sen på hur det ser ut, just nu känns det som bara massa utväxt!

Kl 5 ska jag och Sara en tjej på kursen bygga på varandra och jag vet verkligen inte vad jag ska ha för färg, blir inte vita tippar iaf.. Rosa glitter som jag gjorde på E i förrgår, svart med rosa glitter i eller ljusblå/turkos glittriga?
Några förslag hade varit uppskattade:)


/Love Tinna ♥
Postat av: Emy

Ta de svart/rosa de blir skit bra Tinna :) Är jätte nöjd med naglarna. Tack!

2009-04-09 @ 13:36:12
URL: http://e3my.blogg.se/
Postat av: Patricia

snygga naglar!

2009-04-09 @ 19:53:05
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0