Late night


Har blivit naglar för hela slanten idag..haha eller igår! Sara har precis lämnat mig..
I morse hade jag E ju sedan vart jag hos Elin och gjorde lite hemma trix färgning; som bör att tilläggas blev förträffligt bra;) Tack hjärtat! Men såg ganska rolig ut..

Blir ett kort i helgen på hur det färgade ser ut!

Nu är klockan verkligen jätte mycket och jag kommer vara död i morron när jag börjar jobba 9. Uh!
Men vill man vara fin får man lida pin och såhär blev det efter år av filande (kändes det som)
   

Från Vänster: Sara kom kämpar med filningen, Saras naglar, mina naglar och våra tillsammans:)
Sängen kallar inte, den SKRIKER!


Natti Natti /Love Tinna ♥
Postat av: slelin

Vargo ängel.. :)

2009-04-10 @ 09:03:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0