Love love love


Nu har jag haft en manikyr och det blev jätte bra!
I morron har jag en ny kund som jag inte känner, ska bli spännande för hon sa att hon hadeväldigt nerbitna naglar.. Tror det kommer bli jätte fint:) Man känner sig så annorlunda och fin när man är nagelbitare! efter man gjort det!

I morron ska jag gå min långa runda på förmiddagen.. Känns så skönt för nu kommer jag i mina "gamla" jeans som jag inte kunnat ha på typ 1½ år! haha sambokilona ramlar.
Älskar dem:) ♥

Nu ska jag bara kolla på en film och ta det lugnt, lägga mig i tid så jag kan gå upp i tid och kanske må lite bättre. 
Ska simma med barnen i morron också, tänkte inte på idag att jag kunde haft badkläderna med men det ska jag ha i morron:) Längtar till sommaren och stranden nu ju!
Ha en bra kväll


/Love Tinna ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0