Massa Glitter!


Då har jag varit på kurs redan och den är slut också.. Vi hade lite genomgång av egenföretagande och andra små grejor!
Var tvungen att inhandla lite nya glitter också:)

Nu är det dax för NOVA:) Ska se om jag hittar några fina skor o kanske något annat kul!
Blir förhoppningsvis något dekorations glitter om jag hittar något bra på Kicks eller Åhlens.
Shoppa är det bästa som finns när man just fått lön o allt hahaha
Men vad händer ikväll? ingen aning, vill hitta på något ju men vet inte vad.. Ska ju upp i tid imorron o måste vara klar i huvudet! Jag är SÅÅ himla nervös nu:S
Alla som vill fira i morron när jag klarat det kan höra av sig så ska jag köpa skumpa!:)

Ha nu en skön dag i solen så ska jag visa mina inköp om det blir några senare idag!


/Love Tinna ♥
Postat av: Linda

Lycka till imorrn :)



Vad fin din blogg är. Jag kan ju ingenting om sånt här så jag kör neutralt hehe.



Mvh Linda

www.lindasnaglar.blogg.se

2009-04-25 @ 19:40:29
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Linda

Nu får du ju uppdatera bloggen;) Du är ju klar nu :D

2009-04-28 @ 07:53:59
URL: http://www.rottislyan.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0