Några drinkar och en cider


Jaha nu har man blivit sjuk.. Hur kul känns det när det är så fint väder!
Skulle egentligen jobbat idag också men när jag vaknade i morse mådde jag verkligen skit!
Inte för att det var lite fest igår för då blev det endast någon drink och en cider .. Utan för att min hals känns som ett rivjärn haha eller liknande! Blev grillning igår faktiskt men med en lite mindre skara människor än jag tänkt, vi hade iaf trevligt. Blev buggande och uppträde:P Efter det blev det K:s gille en snabbis innan vi drog till valvet, fast det var ingen höjdare..
Var faktiskt väldigt skönt med en dag helt ledig för det har jag inte haft sen den 29 Mars! Tar det bara lugnt så jag kan jobba imorron som vanligt, för sen har jag en kund varje dag denna veckan också:) Ska bli kul!

Ska köra och hälsa på lite vänner om jag orkar snart hade jag tänkt sedan blir det pluggande!
Kommer nog också ett litet famous nail inlägg senare;)


/Love Tinna ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0