Sunny day


I Love Sunshine!:)
Det är så himla härligt. Innan idag gick jag med min lilla skara fritis barn ner till byn för att köpa glass, en mycket härlig promenad och mysigt med årets första köpta "sommar" glass!
MJUKGLASS ♥

När jag slutade var det direkt hem för att ta emot min kund som oftast blev det mycket bra resultat (verkade som hon tyckte det iaf :P haha) Såhär blev det


Nu är jag på och kämpar  med min klänning! Vill så gärna ha den på påskafton.. Tror jag kommit över det förra hindret men det har tyvärr kommit ett nytt! Kom på att jag är ju större fram än bak hahaha ibland tänker man bara så långt näsan räcker. Ska snart ge upp och köra till M för att göra en god middag tillsammans:)
Trevlig Kväll!


/Love Tinna ♥
Postat av: L

Jätte härlig blogg tjejen! Älskar din desig

Ha det så bra

puss<3

2009-04-08 @ 19:04:48
URL: http://laaalan.blogg.se/
Postat av: Leia

Så skönt att du snart är klar med utbildningen. =)

Fina naglar där =)

Kram

2009-04-08 @ 20:12:34
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag blev jättenöjd, tack så mycket vännen! =)

Puss

2009-04-08 @ 20:14:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0