Cinderella


Man kan säga att jag haft lite påsk ledigt från bloggen! Har inte skrivit mycket alls men så måste det ju vara någon gång.
Har ju jobbat massa på annat håll, så har iaf tjänat ihop till första hyran i helgen haha. Ska ju nog börja flytta så smått denna veckan:) Härligt!
På tal om att flytta så måste jag ju sy mina gardiner snart och på tal om det ska jag bara berätta att min klänning blev inte färdig till i Lördags.. Synd men jag har ju hela sommaren på mig att slita på den (om den blir färdig) Känner mig lite som askungen, skulle behöva några möss:)


Fast det är tisdag imorron ska jag låtsas att det är måndag och ta en lååååång sovmorgon! Mmm ska bli helt underbart faktiskt. Behöver bara precis fixa min tummetott nagel för jag råka bryta den idag på jobbet. Aja baja! haha. Sedan är det äntligen dax att komma tilbaka till barnen, för dom har jag saknat. Hoppas på att kanske kunna ta kraft till mig att träna något, har dålig motivation till det just nu. Vet inte varför det är så när man faktiskt behöver det för nu var det jätte längesen sist. Skulle kanske passat på att sola en sväng då också:)

Måste bara säga till J att jag ÄLSKAR min nya bakgrund. Sjukt snygg!
Till dig som ville veta mer om min utbildning skriver jag ett inlägg när jag vaknar i morron:)
Natti natti


/Love Tinna ♥

Postat av: jooana

Vad bra att du trivs med bakgrunden hjärtat :-)

2009-04-14 @ 13:07:09
URL: http://yooa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0