Wierd;)


Tack för tipset om skorna:) Skulle helst vilja ha med klack men kanske kan spraya ett par gammla:P
Fick mina underbart fräcka leggins idag så efter att jag gått min runda i förmiddags fixade jag min outfit för dagen som jag är väldigt nöjd med! Såhär ser den ut:)


Haha

Uh känner mig helt varm i ansiktet efter all sol idag.. Men lite färg har man nog fått!

Ikväll blir det lugnt för jag ska jobba i morron. Har inte haft några kunder denna veckan, lite skönt att ta igen sig efter påskjobbandet men nästa vecka kommer det en del:) Ska och hälsa på Sanne o Joanna nu en runda sen kanske ut till M..
Lagom fredags mys!
Skulle vilja träffa Elin en sväng också men hon var på väg till Nicke redan, vår conection har verkligen varit konstig denna veckan haha! Börjar typ i tisdags med att hon inte svarar och jag pratar in ett sånt himla kul meddelande på hennes bröstbrevlåda sen har inte jag mobilen vid mig och då har hon sms bombat mig med 10 sms på någon timme för att inte jag svarade haha sen skickade jag dagen efter (onsdag) att jag inte han ut och gå som vi bestämmt och hon svarar på torsdagen om vi ska ses sen ringde jag inte henne förrän idag efter jobbet.. Inget sammanhang så långt ögat når;) Saknar dig bästaste bästa vän, hoppas vi ses i morron<3

Känner nu att jag börjar bli lite nervös inför nästa helg, då har jag mitt slutprov och ska förhoppningsvis bli nagelteknolog:)

Nej nu ska jag dra mig till hörby i silverpilen;)


/Love Tinna ♥
Postat av: Slelin

Hahah Jag håller med du.. vi ses iväll hjärtat mitt

2009-04-18 @ 15:35:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0