Tattoo


Tänk att detta soliga vädret aldrig tar slut:) Ska vara hela helgen!
Har varit på jobbet och hunnit gå en runda efter det, känns redan som halva dagen har gått hehe. Fast det har den ju nästan. Tänkte snart sätta mig i solen en stund med mammi innan jag duschar och sticker till jobbet igen! Blir nog lite pluggande också:)
 
Igår när jag hade min kund kom vi in på tatueringar och jag är så himla sugen på att göra något litet men har inte bestämmt mig vad.. Innan ville jag ha en stjärna på rumpan men så många har stjärnor och sen vill jag att det ska symbolisera något som två hjärtan som sitter ihop på underarmen för evig kärlek:) Hade varit såå fint!
Eller kanske "Everyone is a star and deserves to twinkle" Helt klockren text:)
Jag måste erkänna att jag är lite feg också hehe vågar inte riktigt..
Men det hade varit kul att göra något häftigt också, som denna tex, tycker den är as ball!


 
Mot solen!!!
/Love Tinna ♥
Postat av: jooana

Klart du vågar hjärtat, jag kan följa med dig ;-) <3

2009-04-25 @ 10:02:23
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart du vågar tatuera dig :)Det gör faktiskt inte så ont som man tror. Det känns, men det är en konstig skön känsla :)



Mvh Linda, din kurskamrat :)

www.lindasnaglar.blogg.se

2009-04-25 @ 19:39:10
URL: http://www.rottislyan.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0