Weekend's over


Det var denna helgen det! Nu är det måndag igen och jag hoppas att jag kommer ha lite mer tid över för att skriva här än vad jag haft senaste dagarna.

3:e delen är avklarad på min kurs nu:)
I lördags hade vi mest teori sedan tränade vi på varann.. Det var ju påfyllning och glitter helg!
Jag fick en hand med silverglittriga tippar och såhär såg det ut när E gjort dem:)

Jätte fina!

På kvällen sen var det lite fest hos Jenny i hennes nya lägenhet! Mycket trevligt men det blev dock en lite små sliten Tinna som kom till kursen på söndags morgonen hehe.
Då hade vi ett prov som skulle vara lite försmak på slutprovet jag ska göra om 3 veckor! Det gick mycket bra, 68 av 71:)
Igår kväll var det lite släkt kalas för Anna min kusin fyllde 19!

Nu är det påsk och alla utom jag har lov känns det som haha men gör inget för det är bra pengar!
Har en kompis som ska komma och bygga i morron och jag har inte träffat henne på jättelänge så det ska bli riktigt kul:)
Ska tvätta och koka allt mina saker idag så dom är helt rena, man ska helst göra det med sina verktyg emellan åt..

Men nu ska jag till fritis:)
Trevlig början på påsk



/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0