090831 Sista dagen..


Sista dagen denna månaden sen går vi in i första höst månaden.. Det känns i luften tycker jag! Ganska kyligt ute nu:S Men det är faktiskt ganska mysigt med höst också när man kan sitta inne med tända ljus o så;)


Tycker jag hunnit med en del innan jobbet idag, börjar ju inte förrän 3 idag så i morse när jag vakna var jag ute o gick en runda sen hade jag en kund, blev såå himla nöjd med hennes naglar hoppas hon är lika nöjd hehe!
Sen blev det en liten cigg med min lilla Elin<3 o nu har jag varit o handlat:) kan behövas såhär i början av veckan när förrådet är tomt haha..
Ska snart åka o jobba men först bläddra igenom vecko Revyn:)


Sen ikväll när jag kommer hem ska jag faktiskt laga mat..
Wokade grönsaker o nudlar!
Får kanske uppdatera om resultatet för det kan ju vara varierande;)



Ha en skön sista sommardag som inte ens känns sommrig..

/Love Tinna ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0