Halloj igen:)


Längesen man skrev nu så känner att jag får uppdatera folk om mitt liv;)

Är inne på min sista vecka på fritis.. :( tisdag blir min sista dag! Väldigt tråkigt.
Men Life goes on!
Onsdag börjar jag mitt nya jobb som servitris i sösdala:) ska bli väldigt kul!

Just nu sitter jag i bilen på väg till Göteborg.. Ska till min mosters salong o göra lite reklam för mig o mina naglar. Förhoppningsvis får man lite kunder  här uppe för isf hade jag tänkt köra upp varannan eller var tredje helg o bygga lite:)

Det tråkiga med hela naglbiten är att jag blivit allergisk mot min UV-Liquid så jag får använda handskar när jag ska bygga.. Men ska nog gå bra:)
Nu när vi väl är här uppe ska jag försöka hitta något fint tyg så jag kan bygga mina skärmar som ska avskärma min nagelhörna;)

Har fått lite fräck inspiration så jag har målat mina naglar rosa o svarta med en silverlinje emellan:)



/Love Tinna
Postat av: Emma

Ah tråkigt det där med allergin - hoppas de löser sig med vantar!! Och hoppas du hittar lite kunder i Gbg!!

2009-08-15 @ 16:26:09
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: Emma

De går i vågor - lugnt ett tag nu, men hela tiden finns de strökunder som kommer! Jobbar ju heltid utanför nagelbyggandet också så det passar mig perfekt!!

2009-08-23 @ 12:18:49
URL: http://emmsonh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0