090315


Igår när jag var i Kristianstad så passade jag på att även köpa mig en ny klocka:)



Du som har så mycket smycken kommenterade min mamma då. Men jag sa att jag inte tyckte jag hade mycket.. Men jag hade faktiskt lite fel om mig själv hehe.. Tänke jag skulle gå igenom lite idag vad jag hade, det visade sig att jag hade inte bara min översta byrå låda full som jag trodde (svart o vita några inlägg ner) utan även en massa långa halsband som hänger på väggen+en smyckes hängare full.. Som om inte det var nog så när jag frågade mamma om hon kanske hade mitt smyckeskrin där man har de mer värdefulla smyckna sa hon att det stod i en kartong som även visade sig vara FULL med andra smycken o assesoarer! Haha det var förträffligt spännande att gå igenom allt.. Hittat massa nya spännande saker:) Är väldigt nöjd med min nya klocka antingen jag har mycket accesoarer eller inte..

Nu ska jag göra mig redo för min nagelkund somkommer strax, kommer lite bilder på det senare också.


/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0