Del 2 - Avklarad!


Söndags kväll i soffan efter beck!
Har ju vart på kurs idag med och byggde mitt första franska sett på Elin. Blev mycket nöjd med alla utom hennes vänstra långfinger för hela hennes finger var jätte snett:P hahaha förlåt hjärtat men det var ju så..

Såhär blev dom:


Har kommit på varför bilderna blev så dåliga, jag hade kameran på fel inställning..

Annars nöjd med helgen, lite sliten idag kanske efter att man kom i säng vad halv 5 i morse och sen kurs hela dagen, men det är ju faktiskt självförvållat:S Fick dansat lite igår iaf!
Hade en mycket trevlig kväll med Elin ikväll också, gjorde MASSOR med sallad och mumsig dressing sen kolla vi på Mysteriet på Greveholm. Haha lätt den bästa julkalendern som gjorts!

Nu är det sängdax för mig så jag är utvilad i morron till jobbet + att jag har ett franskt sett att bygga:)
Åh vad jag längtar tills mina visit kort kommer!


Fina va? Kunde inte fixa bättre bild än såhär..



Natti natti
/Love Tinna ♥

Postat av: Jenny

Tjo!

Vad fint de blev, du är så duktig vännen ;)

Jag håller helt med dig om Mysteriet på Greveholm. Tittade på den jag me för några veckor sen kanske med en kompis ;)

Blev ju inte att vi sågs :( Men vi får ta de snart då...

Puss

2009-03-09 @ 11:37:14
Postat av: slelin

Älskvärd

2009-03-09 @ 17:36:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0