En skruv lös?


God förmiddag! Hoppas allt är bra med er:) Jag har ju egentligen min sova länge morron på måndagar, men den fick jag ju igår så jag kunde gå upp i tid idag. Ska snart till ortopeden i Hässleholm för att kolla mina kvarstående men i foten och om jag kanske kan ta ut skruvarna.. Såhär ser min fot ut:)


Har fixat lite andra saker nu på morronen så har inte hunnit göra vid mina naglar än. Dom är i och för sig väldigt fina fortfarande så det är ingen brådska men var mest nyfiken hehe får nog ta och göra det ikväll istället!
Ska efter jag varit där åka och jobba som jag inte gjorde på hela förra veckan ju så det ska bli väldigt kul att komma tillbaka till alla barnen:) Sen är det ju snart fredag och pay day. Good!
Skulle ju kollat lägenheter idag också men det har inte heller hunnits med.. Hur kan jag inte hinna något som har så lite att göra..? Kollade lite units i Australien i går kväll och hade varit skönt att komma tillbaka till värmen men sen har jag ju alla mina vänner här, får nog ta en riktig funderare på det!

Nej nu måste jag nog skynda mig ivär så jag inte kommer för sent. Ha en bra dag!


/Love Tinna ♥
Postat av: Slelin

Lämna mig inte

2009-03-24 @ 09:08:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0