Föör sent!


Är uppe alldeles för sent nu! Klockan är över 12 och jag ska upp väldigt tidigt i morron och gå en runda med mamma, men det ska bli skönt för sen följer en låååång dags jobb utan rast..
Aja Skulle ändå bara lägga in bilden på  min supernöjda kund jag hade innan! (Jag blev också väldigt nöjd)



Good nu har jag två till inplanerade i helgens tider:)
Natti natti


/Love Tinna ♥
Postat av: Anonym

Jaha okej ja men det är lugnt jag jag följer gärna med på slut provet. men nu är jag super nyfiken på det här med lägenheten var är den:P Jag ska med emma till kungsbacka vid ett vet ej när vi är hemma. men slå mig en pling. pusssar looooove<3<3<

2009-03-26 @ 10:44:52
URL: http://saaane.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0