Lördag..


Nu har jag varit i Kristianstad och äntligen köpt min väska:)
Nu har jag också fått fixat min blogg så den inte är så vanlig o tråkig, Tack Joanna det blev verkligen jätte mycket Jag Tinna!!
Sitter just nu i hennes soffa och funderar på att åka hemåt för en liten myspys kväll som jag längtat efter, efter en lång vecka.
Igår blev det ju lite festligheter och det var också väldigt trevligt, var hos Lisa med Joanna o Sanne och drack lite special mixade drinkar by Lisa:)




Och kul hade vi)
I morron är det ny nagelkund ju, ser fram emot det jätte mycket! Min gammla "bästis" jag hade på lågstadiet och vi har inte träffas på jätte länge:)
Lägger upp lite bilder då om hur det blev o så.

Ha en trevlig lördagkväll

/Love Tinna ♥
Postat av: Anonym

vad fin din blogg blev babe<3 tack för en trevlig dag

2009-03-14 @ 19:06:52
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mina drinkar var verkligen bra! Förutom att det flöt runt lite i glasen som inte såg så piffigt ut.. haha :)

2009-03-14 @ 21:26:14
Postat av: Tinna

Tyckte inte det gjorde ngt faktiskt:) Dom var goda ändå! det får va göra om haha

2009-03-15 @ 12:17:31
URL: http://allwayspink.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0