MVG in fashion


Hur kan man tänka sig att sitta här o skriva en lördags kväll/natt kl 2. Hade det vart igår så hade klockan bara varit barnet för min del men är faktiskt tänkt att jag ska knyta mig i min lilla säng nu efter en mycket lugn kväll med vänner..

Måste bara berätta ATT jag har hittat en ny härlig shoppingsida. Nice klänningar och grymt coola leggins:) Fast märkte precis att den finaste klänningen inte fanns kvar..hm!
Här är iaf mina andra favoriter därifrån!:)

Den rosa 2 in 1 klänningen är sjukt vardags cool och väldigt mycket jag så får nog ta och fixa den!
Allt detta finns på www.efashion.se

Har också läst att det är många som syr egna kläder, Kul! Tänkte att jag kanske också skulle ta tag i det igen. Har bland annat gjort en jeans kjol som jag verkligen älskar av ett par jeans jag aldrig använde. Så varför inte det är ju ändå ganska dyrt med alla kläder man vill ha plus att man får det exakt som man tänkt sig (förhoppningsvis) Jag hade ju ändå MVG i slöjd:) Kör man sen fast kan man ju alltid fråga mamma som har stor erfarenhet av att sy kläder ur fantasin. hehe.
Man skulle kanske gjort ett eget klädmärke... Tål att tänkas på!

Nej om jag skulle ta tag i sovandet nu, ska på jobb förhandling i morron så det kan bli spännande om man kanske bytar linje från skola till servitris jobb. Beror ju på om dom kan slå min nuvarande lön som är förhållandevis bra för att vara i skola/fritids verksamhet. Resturang branchen är nog inte den bäst betalda heller. Håll tummarna för mig i morron! Tur är att jag snart är nagelteknolog så man har något riktigt kul också:)


Natti natti /Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0