Ny piercing


Nu har jag ny piercing! Har tagit ut den i läppen ju (kände att alla har det nu..) och idag pierca jag mig i naglen haha.
Nja eller jo men var ju mest för att testa nu när jag köpt hem en sån. Blev ganska fränt men inget man har till vardags utan kanske mer en rolig grej för en kväll. Såhär ser det ut



Måste säga att det är nog den absolut minst plågsamma håltagningen;) Finns att komma och fixa till hos mig men man måste boka innan så jag hinner ta hem isf! Finns dessa att välja mellan, fina va?:)

    
    

Kollade på Ballar av stål innan ikväll också, hysteriskt roligt tyckte jag det var! Har aldrig sett det förr men ska absolut börja med det:)
Var inne och såg att Nelly hade fått in jätte mycket nytt! Tänkte lägga in mina favoriter här i morron:)
Dags att sova.. God natt blogg världen..


/Love Tinna ♥
Postat av: keit

Har du sett piercingarna i min proffs shop ? oi oi oi ... hi hi löööv them.

2010-02-19 @ 00:12:21
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0