Shopaholic?


Har man blivit det egentligen!?
Kvittar det är iaf det roligaste som finns. Har idag varit i staden som kallas världsmetropolen av ALLA!;) Har då handlat lite som skulle fylla ut min garderob. En ganska valig vit tröja med tre kvarts arm som är lite längre ner till och en nogat färgad stickad väst + ett par solbrillor som värkligen börjar bli ett måste nu asså. Våren ÄR ju här nu:) Har därför och köpt en underbart snygg rouge från isadora som är persiko färgad. Kommer med all sannolikhet att känna mig riktigt vårfin i min nya outfit, kommer en bild sen om jag hinner!
Vad tycks?
 
Sen har jag också fått paketet från karins nagelhörna men varför är inte allt med? Enda jag fick var piercingen och borren.. Hum ska iaf testa det i morron! Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite inför kvällen:) Ska ha mina nya kläder till ett par ljus rosa jeans (egentligen vill jag ha riktigt ljusa slitna blå jeans typ, men det får jag väl fixa mig sen) Håret tänkte jag testa en ny frisyr i. Har lite fina fredags lockar nu sen jag vatt på stan men det passar inte på en tjej kväll som är mina planer för kvällen! Utan jag ska fläta lite olika stora flätor i delar av håret och sedan sätta uppdet lite slarvigt. Fick idén från Cosmo:)

Men nu först kommer en nagel kund:)


/Love Tinna ♥
Postat av: Caroline

Hej, ett stort tack för jättefina naglar. Är super nöjd! Tog mig nu 5 min o skriva detta meddelande för att man inte e van vid långa naglar.. :) Vad köpte du den ljusbruna koftan du hade på dig idag? jätte snygg! Kramar

2009-03-20 @ 20:43:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0