090326

Har verkligen inte hunnit skriva förrän nu.. Gick upp jätte tidigt i morse för att gå en runda och skönt var det:)
Sedan började jobba tidigt också så har bara en timmes lunch nu och sitter med min dator hos mormor hehe.. Ikväll när jag slutat ska jag till lägenheten och mäta lite till gardiner o så:)
I morron jobbar jag också hela dagen så det blir skönt med lite extra cash, sen kommer S och vill ha naglar.
I morron är det löning sen shopping till helgen på malmös nya Entré, där skulle vara jätte bra utbud!

känns typ såhär ..................................... i mitt huvud nu, är helt trött!
Tar kort sen på utsikten o lite så och lägger in senare:)

Måste bara visa, jag har hittat en av världens finaste klocka!!



/Love Tinna ♥

Postat av: slelin

MYS helg.. Får kolla upp bion med.. :D

2009-03-26 @ 17:29:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0