Kurs start +bilder


Jag började min kurs hos Katarina på Studio Harmoni den 7 Februari. Vi är 8 st runt om i Skåne som går där och det är verkligen jätte kul!
Kursen är upplaggd så att vi har 4 tillfällen vi träffas och tränar och pluggar och det är var 4: e vecka.
Vi har haft en träff där vi lärt oss att bygga naturella naglar och nu helgen som kommer 7-8/3 ska vi lära oss franska!
Vilket jag längtar jätte mycket efter:)


Här har vien bild på de allra första jag gjorde:



Och mina egna:





Nu måste jag till jobbet men kommer snart mer!


/Love Tinna
Postat av: Emy

Fick ditt sms innan idag, ser riktigt fint ut ju! Är lite sugen på att få mina fixade ;).

2009-03-02 @ 18:45:13
URL: http://e3my.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0