French


Måste börja lite negativt..
Denna dagen började inge vidare hade visst tappat plattången i golvet igår så den sprack, kul i morse när jag skulle fixa håret!
Sen kör jag till kursen för att vara i tid och berätta om mina förlorade papper. Men när jag precis stannat bilden inser jag att jag glömt alla saker hemma som jag behöver för att bygga. Skit också! Kör hem och hämtar det men när jag kommer dit igen har jag ändå glömmt UV-lampan som behövs när matrealet ska härda.. Mmm jätte bra start verkligen haha.
 
Men men det gick bra när vi skulle bygga och jag fick mycket beröm:) Till och med en liten preliminär förfrågan om i höst!;) Tur det är något man är bra på haha.

Min kamera retas lite med mig också så blev inga bra bilder men kommer några ni kan se lite iaf..
Såhär blev de jag gjode, första träningen på fransk manikyr!



Köpte lite dekorationer också! Dessa bla och färgade stenar:)
  


Detta fick vara allt för dagen men kommer mer i morron, nu ska jag fixa till mig lite sen till Kajsa på lite förfest innan det troligtvis blir jägers! Ha en mysig kväll..


/Love Tinna ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0