0 i betyg


Nu börjar en ny vecka igen med nya krafter och ny energi!
Helgen har varit super. I lördags var jag, S, J, o S  på det nya Entré i Malmö och shoppade, vi blev besvikna! Mycket affärer mycket folk men as varmt och fanns INGET roligt i någon affär! Tänk vi var 4 shoppingsugna tjejer med ny inkommen lön på kontot men ingen av oss handlade en endaste sak!
Solen i moln betyder 0 solar från mig till Entré

 

På lördags kvällen var vi ett helt gäng tjejer som var hemma hos mig och spelade guitar hero rock band! Efter åkte vi ut o dansa lite:) Igår var bara en ta det lugnt mys dag!
Orkade verkligen inte skriva någon blogg igår bla därför det vart dålig uppdatering..
Idag har jag hunnit med att ha min måndags sovmorgon som jag alltid har och städat, tvättat och betalt räkningar så nu är det avklarat för hela veckan:) Nu ska jag snart och jobba sen ikväll blir det lite mer pluggande till nagel kursen som är till helgen:) Förra gången gjorde vi ju franska och jag gjorde på Elin o dom har hållt superbra nu i tre veckor. Nu till helgen ska vi ha någon som har väldigt utväxta så vi kan träna påfyllning och Elins sitter så bra att jag kommer kunna använda dem! Efter 4 veckor:) Jag är så himla nöjd.

Nej nu ska jag åka till jobbet, ha de bra så länge


/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0