Tränings dag


Ska faktiskt träna idag:) Tänkte cykla in (vilket är typ 7 km) sedan träna! Längesedan jag tränade nu, varje gång jag försöker komma igång så går det ca 2-3 veckor sen kommer annat emellan.. Konstigt!
Jag som tränade varje dag och till o med två gånger om dagen när jag satsade på SM men efter jag bröt benet kom jag inte riktigt tillbaka och efter jag varit i Australien kom jag ännu mindre tillbaka..
Jag har bara sådana krav om ska jag träna överhuvudtaget ska det vara för att jag ska bli bäst i motocrossen som jag satsa på förra gången.

Var riktigt sliten i morse när jag vaknade men vet inte varför!


Illa va!? haha


/Love Tinna ♥
Postat av: jooana

men sötnos haha :-)

2009-03-31 @ 12:51:59
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Slelin

Hallåååå snyggve.. ;P

2009-03-31 @ 15:06:46
Postat av: Jenny

Hehe söt ju =) Men hmm.. bytte du täcke i sömnen eller? ;)

2009-03-31 @ 20:43:26
URL: http://jenny1986.wordpress.com/
Postat av: Tinna

haha nej men det var taget dagen innan faktiskt.. men kände mig så hehe eller känner mig alltid så på morgonen:P

2009-04-01 @ 20:18:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0