Söndag på torsdag


Ja idag är det ju Söndag på torsdag o man har en ledig dag, riktigt skönt om jag får säga mitt:) Känns inte som jag sovit något på 2 veckor! Ligger faktiskt kvar i sängen och läser bloggar det är inte helt fel med tanke på att ja ska upp o jobba i morron kl 7 igen.. Men det kommer att bli en mys dag med endast 4 barn och vi ska till en sjö o grilla, kanske doppa fötterna för första gången i år:)

Gick ju elfils kursen i Söndags och det är himla skönt att  ha den! Elin var med som modell och när vi kom hem byggde jag upp hennes naglar igen. Jag fick prova det som jag velat göra på mig själv länge:)
Istället för att göra en fin rund böj på smilet (Den vita kanten) så gjorde jag den som ett V! Jag hade egentligen föreställt mig det i någon starkare färg som svart eller med något coolt glitter, men vi gjorde det bara som vanligt franskt. Sedan gjorde jag slut finishen så att jag blandade det turkosa glittret och la i en tun tun linje vid den vita kanten. Det blev riktigt snyggt, fräckt o fint. Allt på en gång, inte för mycket men ändå något speciellt.
Tyvärr har jag ingen bild för det han vi inte ta! Kanske kan ta en senare:)


Nu ska jag gå o äta sedan får vi se om det är fint väder nog att lägga sig i solen!


/Love Tinna ♥

Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Linda

Den där V-kanten har jag ockdå tänkt på men inte gett mig på. Sen färg på det... vilket pill :) Hoppas du kan ta bild på det och lägga in för det skulle jag vilja se :)



Mvh Linda

www.lindasnaglar.blogg.se

2009-05-23 @ 20:14:09
URL: http://www.rottislyan.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0