Halloween + Nya investeringar!


Måndag morgon o en ny vecka börjar:) Inte för att jag varit ledig i helgen men ändå.. Har varit Sösdala revyns premiär o massa annat på slottet och i lördags innan jag började där fick det såklart bli lite halloween lackade kunder:)
Den första och sista ville ha svarta naglar med silvrigt spindelnät:)
och den i mitten blev orange med svart spindelnät, en spindel o en fladdermus!




Sedan eftersom jag satsar mer på det här med naglar nu (det är detta jag vill göra!) så när jag satt o beställde lite saker i Lördags så fick det bli ett nagellecksställ också:) Har funderat länge på om det verkligen är lönt att lägga över 6.000:- på det men tror faktiskt att det ska löna sig! Ser lite proffsigare ut än min lilla samling jag har nu, eller?



Där är 108 lacker med 3 av varje färg:)



Ha en bra dag!
/Love Tinna ♥

 

Postat av: antonia damm

hej hej. hoppas att allt e bra. det var länge sen. kanske ta en fika någon dag? kram

2009-11-02 @ 12:51:15
URL: http://toniadam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0