Alla älskar snygga naglar o jag mitt rosa hår;)


Hade en kund igår, som visade sig vara en gammal kompis:) Hon hade aldrig testat att göra naglar förut men sa att hon kom till att bli en stammis för det kändes så himla bra!! RIktigt kul att höra!
Bilden är tagen med min mobil därför inte den bästa men ska hämta digital kameran i morron så hädan efter blir det nog bättre igen:)
Hon har iaf en röd sten med silver glittriga linjer som går ut från den, väldigt snyggt!




Har varit o satt i rosa i håret idag:) Trivs som bara den!






Sov gott
/Love Tinna ♥

 

Postat av: Anonym

snygging där<3

2009-10-14 @ 00:26:16
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: Leia

Vad skönt, här är också bra. Vad gör du?

2009-10-14 @ 13:26:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: jooana

skit snyggt blev det hjärtat :-) <3

2009-10-14 @ 17:34:59
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Vicky :)

Vad fint stumpan :)

2009-10-19 @ 22:26:14
Postat av: Johanna

Hej jag undrar var du gör naglar? vilken stad? svra gärna till mig mail mvh johanna

2009-10-27 @ 10:31:08
Postat av: ninni/Irene

Hej Tinna! Det blev mkt avundsjuka på Törringe för mina naglar du gjorde blev mer uppskattade än dom andras, o dom va jättefina. Tack för du ordnade med tid till mej, dom börjad lossna däremot redan på söndagen men jag har filen så det får gå till nästa gång vi ses. Kramizzzzzzzzar från Ninni el Irene

2009-12-03 @ 23:46:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0