Åå yes!


I morse började jag faktiskt inte med att gåen runda eftersom jag skulle springa ikväll!
Duscha o fixa mig för jobbet men har inte vatt i servisen på hela dagen för det har funnits en del att städa o blev massa disk tyckte jag:/
Aja ny dag i morron o då ska jag bygga naglar på min chef!

Efter jobbet kom Elin o vi han bara precis äta sen var det dax att köra in till Malmö för vi skulle ju springa IForm loppet 09:)
Lagom inne börjar jag bli nervös.. Åh jag som inte sprungit något på ett år minst, skit bra! haha
Hur ska jag orka 5km + att mamma som också var med har tränat nu var o varannan dag det senaste året o jag kan väl inte komma efter mamma fast jag inte tränat något:/
Aja vi börja o jag o Elin gick ut lugnt.. Men sen kunde jag inte hålla mig, efter ett tag sprang jag om Anette (som också åkte dit med oss) o tänkte att kanske mamma var där också.. Men det var hon inte!
Gick ut lite för hårt men höll tempot o till slut kommer jag ifatt henne o smiter om haha!
Tog ut mig redan ibörjan så 2 tredjedelar av loppet var en pina men jag stannade inte o kom in före de andra tre jag sprang med:D
Tiden blev 29.01 minuter o jag kom på 203:e plats av 1509 startande så det var bra o jag är nöjd!

203 #1721 Tinna Lindgren Hörby   00:29:01


Nu dör jag snart så trött jag är o det kommer ju en dag i morron också:)



/Love Tinna ♥

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0