Plastmuggar & rosa akryl


Vilken underbar dag:) Sol o allt!

Nu ska jag ner o handla plast muggar till jobbet för vi skulle visst ha mycket folk där ikväll.
När jag kommer hem har jag ett återbesök:) En tjej som gjorde lite annorlunda förra gången..
Ringfingrarna fick svart glittriga tippar o resten vita som vanligt!
Får se om hon hittar på något annat fräckt idag:)

Fick en ny rosa glitter akryl av Katarina igår!
Han aldrig testa den då men hade tänkt göra det ikväll o då kommer bild på den o den andra rosa jag har som jag är lite besviken på för den blir inte så rosa som jag vill!!

Såhär blir den jag haft sen innan..


Ganska söt men ibland vill man ha lite mer rosa rosa hehe..




/Love Tinna ♥

Postat av: Emma

Du är igång för fullt nu med naglarna - hur var de - satt du på salong el du har de hemma?? Skoj att se iaf!

2009-09-08 @ 13:57:38
URL: http://emmsonh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0