Starta eget!


Nu har jag varit på första delen av starta eget kursen och vi hade marknadsföring:)
Ikväll hette föreläsaren Lennart Grubbström och var verkigen duktig på att berätta, nu är man riktigt taggad på att göra mycket reklam o marknadsföra sig.
Ska bland annat ringa HSB (mina hyresvärdar) i morron för att höra om jag kan få min titel under namnet nere i porten:)
Det har varit jätte spännande o jag ser verkligen fram emot kommande träffar!


I morron och de kommande dagarna blir det en hel del jobb med tjej kvällen! Glöm nu inte att boka in den o ringa o beställa biljetter på 0451-60456 eller 0738466847!!

Om ni inte har möjlihet att komma den kvällen men ändå är intresserad av att fixa sina naglar nu till hösten så är ni välkomna att ringa på det sistnämnda nummret 0738466847 o boka en tid:)





Trevlig kväll/ Tinna ♥






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0