Wawawiwi:)


Idag försov jag faktiskt inte mig för första dagen på läänge!:) Känns som jag har haft en morgon som en hel evighet haha!
Nu ska jag bege mig till jobbet.. Hoppas det blir en lika trevlig dag som igår.
Där var en av arbetar-gubbarna som åt där som hade en sån här liten gammal sprbanken plånbok som man hade när man gick på lågstadiet! Ni vet en sån här i blått, rött o gult:P Haha så söt!
De andra körde ju som fan med honom när han drog upp den o skulle betala dagens till mig:)

Ikväll när jag kommer hem har jag ett återbesök:) Så himla kul när man får stammisar!
Sen blir det nog lugnt o lägga mig i tid för jag har en kund direkt i morgon bitti men sen är jag ledig:) Varar i och för sig bara till Lördag..

Idag är jag på lite bättre humör också, kände mig ganska sur hela dagen igår för jag hade så himla mycket att tänka på o hålla i sär. Men känns som jag fått redat ut det nu. Massa papper som skulle kopieras upp till den här tjejkvällen som vi ska ha på Slottet för vi har 800 som ska iväg till posten idag o delas ut på Lördag. Saken var ju bara den att jag fick sitta o skära alla för vi hade två A5 på ett A4 hehe men men halv tolv igår var jag klar o nu känns det super:) Kommer att bli en jätte rolig kväll med massor av tjejer!





Ha en bra dag!
/Love Tinna ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0