Etapp 3 - Kurs och hemfärd:)


Nu är allt över, tänk så fort det kan gå!

I morse steg vi upp vid 8 och tog oss sedan via t-banan till Zinkensdamm där kursen var.
Mormor gick på sin shoppingrunda medan jag lärde mig massor:)

Tänk nu på att dessa bilderna är ju på övningar och första försök, jag får givetvis träna mer hemma:)


Sån här mysig salong hade Keit:)
















Hennes söta vovve fick också vara med!



Dessa gjorde jag idag..

Snake skinn


Krita o glitter! (Min favorit)


Fruktmosarna, fick vi i flera sorter idag än de jag hade förut


Folie ger en snygg effekt..


De andra gjorde också jätte fina saker, men de får visa sina själv om de vill:
Keit
Ann-Louise
Madeleine Karlsson & Gisela Fredriksson


Här är hela gänget:) Utom läraren Keit..




Som ni ser på bilderna ovan hade hon en hel del saker och jag hade kunnat handla ihjäl mig till konkurs haha men jag höll igen till under 500 lappen:)
Tänker inte visa de sakerna just nu utan de kommer in under morgondagen när jag fotat.

Det var faktiskt inte bara saker till mig själv att jobba med utan även något spännande för er kunder;)


Nu önskar jag trevlig kväll och hoppas att ni är lika nöjda med bilderna som jag är med kursen för nu kan jag göra massor med nya saker på ER!:)



/Love Tinna ♥


Postat av: Ann-Louise

Hihi så du har oxå hunnit blogga! kul me så många bilder! e det ok om jag lånar en där man ser mig jobba lite oxå? hihi!



kram på dig, å hojta till om du ska till sthlm nån mer gång!

2010-04-24 @ 22:33:24
URL: http://annesommar.blogg.se/
Postat av: keit

Fiiiiiina bilder .-) Ni var så duktiga allihopa idag. Hoppas du lärde dig nåt och får dekorera på kunderna på riktigt. Bamsekramar Keit

2010-04-24 @ 22:35:26
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: carolina

hejsan...

vad tar du för att fixa till ett nytt set med naglar??....

mvh

carolina

2010-04-25 @ 10:22:55
URL: http://www.lillamagen85.devote.se
Postat av: Emma

Jajamen de ska du få se, men blir nog inte förrän tidigast torsdagem!! Hinner inte tidigare i veckan nämligen! Tjusiga bilder du har lagt upp, ser ut som om ni hade toppenskoj :) kraam

2010-04-25 @ 10:33:49
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjusiga naglar du gjort. Men jag är inte förvånad ;)



Färgar och färgar du ögonbryn och fransar med?? Är i akut behov av det nämligen.



Kram Linda

2010-04-27 @ 15:22:36
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Anonym

you are amazing in manny ways

2010-04-28 @ 21:51:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0