Fruktkorg till våren;)


Jätte kul att se och höra att det är så många som är här och kollar bilder osv:)
Gör mitt bästa för att underhålla med roliga saker!

Tänkte att det gått så pass lång tid att det är dags för lite nya bilder, har lyckats ta ett par med pappas mobil.. haha


Franskt går alltid hem, särskillt med lite glitter på!



Sedan har vi de som vill göra något extra häftigt!



Har äntligen inhandlat sådana här härliga frukter:)
Var bara tvungen att testa på mig själv lite snabbt ikväll.
Inte jätte bra bild men ni ser i alla fall!




I morgon kväll ska jag vara här på fritisgården för de ska ha tjejkväll och då ska jag måla alla tjejernas naglar precis hur de vill:) Ska bli kul!

Ikväll har det varit lite pysselkväll vid nagelbordet också så där är lite nya idéer till i morgon.

Nu ska jag kolla lite inspiration sen sova.
God natt


/Love Tinna ♥

 

Postat av: Emma

Heej!! Ingen fara - tänkte att du svarar väl när du loggat in, har saknat dina uppdateringar!! Men de tyder kanske på mycke jobb :) Tjusiga frukter - man blir nästan sugen på fruktsallad när man ser de!!

2010-04-16 @ 06:24:26
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: Emma

Har inte köpt de än, men de kommer!! Håller på me "nagelfix" på kvällarna nu, nya ideér & ny inspiration! Så "fruktsallad" får införskaffas snart :) Tänkte bygga mina naglar t valborg så då passar de fint me dekoration!!

2010-04-16 @ 13:00:10
URL: http://emmsonh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0