Etapp 1 - Tåget!


Hej, det här är etapp 1 på kursresan! Ni ska få uppdateringar bit för bit nu när jag ska till storsta´n;)

Sitter på tåget nu på väg till sthlm där jag ska gå min dekorationskurs i morgon, hos duktiga Keit Olsson på vackra naglar!

Åker fakitskt första klass på tåget så det är gratis kaffe:) (fanns inga andra biljetter haha) Mest för att väga upp att vi ska bo på ett vandrar hem där man får ha egna lakan med sig.. Men det är ju faktiskt så att det är skönast att sova i sitt eget! Eller hur!?
Min reskamat är världens bästa mormor som är himla rolig att göra utflykter med:)

Har också fått låna en BRA kamera av Elin 1;) så jag kan ta många fina bilder att uppdatera er med! Min mobil är ju fortfarande på rehab och pappas som jag har nu tar inga bra bilder. Min egen kamera tar heller inte så jätte bra bilder.. Den skulle nog också behöva en weekend på rehab:)

Har inte haft några kunder idag, kände att jag hade nog att göra ändå, med packning osv..
Man skulle tex ha med sina egna penslar, filar och byggmatrial så det blev en del!


Igår hade jag bl.a en tjej som haft ett litet nagel uppehåll men som kände att det var dax igen:)
Såhär blev hon:


Det gröna är egentligen illGRÖÖNT men det framgår inte riktigt av bilden..



Nej nu är det dax för ytterligare en kopp kaffe att skölja ner den otroligt dyra, smaklösa och inte alls goda värme pizzan med!



/Love Tinna ♥

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0