Affärsmiddag:)


Ännu en lång härlig arbetsdag över, i morgon är det Torsdag (eller nu faktiskt) och snart helg igen!
Det går med stormsteg:) Snart är det ju påsk också!
På söndag får vi inte glömma att ändra klockan till sommartid, äntligen.

Innan ikväll efter jobbet var jag och mina kära kollegor Marie och Katarina ute på en liten affärsmiddag haha. Jätte mysigt hade vi och planerade in en tjejkväll som vi ska ha på salongen senare i vår!
Jag säger bara det kommer bli en fullspäckad kväll med allt som vi tjejer gillar + MASSOR med super bra erbjudanden:) Kul!



Idag var det också ljusgrönt för hela slanten! Här är en av mina kunder:




I morgon är det fullbokat, underbart:)
sov gott /Love Tinna ♥

 

 

Postat av: Mikepik

De e ju mamma!!

Känner igen ringarna.:P



Miss you älsk!!

Puss

2010-03-30 @ 12:51:56
URL: http://mikepik.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0