Energi och glädje till alla


Hej mina vänner:)
Man vill ju bara att solen ska komma igenom molnen lite till idag. Känner att jag har så mycket vårkänslor och energi att jag bara vill dela med mig!
Nu ska jag hoppa i duschen och sen ta på mig våriga kläder för att snart bege mig till salongen och vår-inspirera mina kunder:) haha





Har ni några ideer eller förslag på naglar ni vill se eller ha gjort så
lämna en kommentar här eller skicka någon bild till
[email protected]



Ha en bra dag:)
/Love Tinna ♥

 

Postat av: Emma

Jag trivs finfint med akrylen, men än bygger jag mest i gele - men det vänder kanske?! Har du börjat med "vanliga" akrylen el du kör vidare i uv?! nu när jag fått rätt på vätskan så flyter de på kanon - skönt é de!!

Skoj för dig att det börjar öka på salongen me, hoppas du på att fortsätta med detta när tjänstledigheten går ut el hur tänekr du?!

2010-03-24 @ 17:27:00
URL: http://emmsonh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0