Sommar Karameller ♥


Idag har varit en bra dag och mycket har blivit gjort:)
Började dagen med att gå igenom min ekonomi riktigt grundligt vilket kanske inte är det roligaste alltid haha.
Men jag kan säga att det är värt att ringa sin mobiloperatör och kolla över vad
de egentligen drar pengar för!? Smyg snyltare är vad de är!

Sedan var det salongen, har haft så himla kul där idag. Älskar mina kollegor:)
Fick flera nya kunder där idag också!

Ikväll har jag varit hos mina föräldrar eftersom jag inte har någon egen skrivare.
På onsdag ska jag till Hässleholms gymnasieskolor och göra lite reklam för mig
inför studenten osv. så jag fick ju skriva ut lite lappar.

Gjorde världens häftigaste naglar idag, riktiga sommar karameller:)



Dessa är helt klart en av de personliga favoriterna, synd att jag inte kommer att ha
tålamod till att göra liknande på mig själv..



Natti natti
/Love Tinna ♥

 

Postat av: Emma

Så fräcka naglar - helt klart sommarens fräckaste hitintills (även om de bara é vår)!!

2010-03-30 @ 08:00:31
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: Sanne

Vilka fina=) Verkligen somriga <3

2010-03-30 @ 10:13:07
URL: http://saaane.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0