WOW!


Ikväll har jag gjort om mina egna naglar! Man måste ju hinna med sig själv också så man inte ser helt jävlig ut:)
Hade en bild i huvudet hur de skulle se ut och som vanligt blir det aldrig så haha!
Men coolt och annorlunda blev det tyckte jag!

Var i valet och kvalet vilket glitter jag skulle ha.. Gult, orange, turkos eller cerise:) Det är lätt att vara efterklok men jag ångrar ett jag inte tog turkos eller cerise! Mer mina färger, MEN det är snart påsk ju;)




Glittret ser väldigt gult ut på bilderna men i verkligheten är det mer lime grönt i:)




Jag vet att de tråkiga stjärnorna inte passade men jag visste verkligen vad jag skulle sätta för dekoration på dem!
Dessa är ju ganska häftiga ändå, självlysande:)

Någon som har en idé på vad jag kan göra för dekoration på mina naglar så vill jag jätte gärna höra för jag har inga ideér till det!!!


Så tack och godnatt!
/Love Tinna ♥

 

Postat av: Caroline

Så snyggt! gillar dessa!

2010-03-16 @ 16:57:05
Postat av: jooana

du är så duktig hjärtat, fan vad fina alla naglar blir! du är grym! och så saknar jag dig enormt mycket, bara så du vet <3

2010-03-16 @ 17:42:53
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Emma

Om du menar återträffen den 10 april så ja - det är tänkt så!

Jo jag fick en ny, eller ska få. Katarina skulle reklamera den jag hade, skitskumt!



Måste säga att du har en otrolig fantasi med dina naglar - jättetjusiga de du gjort på dig själv nu!

2010-03-16 @ 21:55:47
URL: http://emmsonh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0