Deklaration!


Glöm inte deklarationen idag senast 24.00:)

Idag hade jag inte bokat in några kunder så jag kunde vara på Emilia skolan o vicka lite.. Hade först klass 1, dom är så söta:) Sedan klass 6 med brännboll! Spännande kan man säga:P

Nu ringde Marika för en stund sen så vi ska in till Malmö o springa vårruset:) Ska bli skönt!
Senare i veckan har jag många nya kunder, det är så himla kul!!

Nu är det äntligen Maj och det känns verkligen som sommaren står på tur. Nu längtar väl vi alla efter värmen:)

Här är lite av det jag gjorde i fredags:




Fick göra ett par stiletto också:)




Ha en trevlig kväll!

/Love Tinna ♥

 

Postat av: keit

Snyggt .-) Nästa gång kan du spetsa till dem lite mer kramen

2010-05-03 @ 20:56:20
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Anna Svensson Crona

deklarationen klarade jag av för ett tag sedan, men oj vad jag llängtar efter att bli ompysslad av dig på fredag. Nu behöver jag det verkligen. Livet tar stryptag ibland o då kan något så enkelt som att sitta o snacka lite o bli fin om naglarna lossa upp greppet. Ser fram emot fredagen! o att du har kommit på fina idéer till mig.

2010-05-03 @ 21:00:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0