Salongen 100519


Idag har det varit salongen, ÄNTLIGEN:)
Känns som jag inte varit där på evigeter men har ju haft fullt upp här hemma.. Hade lyckats samla alla på samma dag där för en gångs skull! Börja dåligt med att min nyckel inte fungerade i morse, som tur var ryckte Marie in:)
Kära kollegor som alltid finns där! Katarina ska fixa en ny till mig i morgon också:)

Först ut hade vi Marie:)
Hon skulle på 90 års kalas o vill inte vara överdekorerad men ändå ha lite fräckt..
Vi strödde lite oorganiserat o såhär blev det:



Sen glömde jag bort mig lite haha men min sista kom jag ihåg:)
Hon skulle på bal och ha en Mörk blå klänning så det fick gå i de färgerna:




Nu känner jag att det är hög tid för mig att hoppa i bingen, ny dag i morgon med kunder här hemma och en del ärenden:)
Sov gott!


/Love Tinna ♥

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0