Världens...


...stressigaste dag! Haha
Inte ofta jag stressar upp mig faktiskt men ibland går det inte på räls fast man gör sitt bästa..
Men man ska ha såna dagar för att veta att man lever har jag hört;)

Hade min första manikyr idag sedan jag gick kursen, lite nervös var jag innan jag läst på! Man glömmer ju:)
Sedan hade jag en student, med vanliga franska. Det är snyggt!
Efter det en härlig tjej som haft jätte långa ett tag nu men det var dax att förbereda sig för jobb så vi korta dem ganska mycket och blanda ett riktigt fint ljust men ändå lite cerisé rosa glitter:)

Tyvärr har jag inte haft huvudet med mig o fottat dessa men min sista gjorde jag iaf!!

Det var hon som skulle på coctail party och ville ha lite åt det hållet men blandat med flammes, härlig blandning:






Myyycket att göra i veckan så fler bilder ska det bli, studenter o allt:)
Fiffi kommer på fredag och då ska vi göra något fiffigt ska ni se!! (Dålig humor när jag är trött)
God natt!


/Love Tinna ♥

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0