Bröllop


Dagarna bara rullar och nu är det snart helg:) Himla mycket att göra så tiden bara springer iväg!
Har bla gjort om mina egna, haft två bröllop, en tärna och några andra så här kommer lite bilder också:)






Mina nya spetsiga med fyra olika lila glitter som går över varann sedan handmålat och stenar i lila o silver.

 

 


En tjej idag som skulle gifta sig på lördag.. Vi gjorde franska med handmålade ringar som satt ihop precis som på deras inbjudningar:)



Rosa glitter med stämplar



Mörkblått glitter med vita och rosa prickar:)

 

 

Tack för ikväll, kommer mer i morgon!

/Love Tinna ♥

Postat av: Annica

Snygga! I love dom första!

Har bloggat om hur jag gjorde mina lila nu.

2010-09-16 @ 11:21:45
URL: http://nageloasen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0