This is life.. Wow!


Jag vet, jag vet, nu är det längesedan igen, men hatar verkligen datorer.. Konstigt att jag inte lever på stenåldern, hade passat mycket bättre där! haha.

Uppskattar era kommentarer♥

Här varit dålig på att ta bilder ovanpå allt.. Men här kommer iaf lite:)



Handmålad kräfta - önskemål från kund:)
<sånt är KUL!!



Handmålad pumpa - också önskemål:)



Mina kunder har kommit in i en piercing period:)
Så himla snyggt tycker jag!!!



Mitt underbara septemberglitter har dom också äntlingen hittat:)



Röda strån och svart dekorationslack blev effektfullt:)


Har världens sämsta vecka nu, den värsta i månaden (if you know) plus slutat röka för drygt en vecka sedan.
Är jag sur så är det inte med vilje haha.
Ser iaf fram emot en ny dag i morgon som säkert kommer vara fullspäckad med roligheter...
6 kunder så där är o stå i:)




Time to give up eller hoppa i säng som man också kan säga:)
Natti natti
/Love Tinna ♥

 

Postat av: Malin

Då ska jag testa :P

2010-09-09 @ 00:54:40
URL: http://crazyaboutpink.com
Postat av: Caroline Ohlsson

Hej, snygga kräftor o pumpor. Så duktig du e på att handmåla! Kram

2010-09-09 @ 13:19:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0