Happy new year!!!


Gott nytt år alla härliga Vänner, kunder o läsare:)

Nu är det 2011, nytt år med nya tag o krafter. 2010 har gått så himla fort att man knappt hunnit lära sig säga rätt haha o hur ska det då gå det här året??

En liten sumering av mitt år:
Jag jobbade på resturang när det började och hade bara naglarna vid sidan av som hobbyverksamhet. Men kände inte att resturangbranchen var något för mig så jag tog tjänstledigt o satsade helt på naglarna from. 1 mars..
Det flöt på väldigt bra och i juni kände jag att det var något jag kunde leva på:)
Jag sa då upp mig och sedan dess har jag bara gjort naglar på heltid och trivs bättre än med något annat jobb!
Till en början hade jag avskärmat i mitt sovrum så det blev som min lilla nagelhörna. Men nu när jag blev sambo med min N♥ i början av oktober så skaffade vi en 3:a så jag kan ha ett eget rum som min lilla "salong" här hemma:) Nu funderar jag på att det skulle vara kul att ha en riktig lokal o en stor salong. Så är lite på jakt efter någon duktig frisör, som verkligen brinner för sitt jobb. Eller en hudterapeut!
Är det någon som är sugen så hör av er, 0738 466 847:)

Som en avslutning på det här så kommer massa nyårsnaglar:)














































Det av allt från förra året, nu ser vi bara framåt!
Tack för det gångna året utan er vänner, kunder o läsare hade jag inte haft det jobb jag har idag:)


/Love Tinna ♥

Postat av: Alexandra

Jag är inte säker om hon fortfarande söker, men i hörby på nya torg finns det en salong "Cut n' beauty" som sökte/söker en som bygger naglar osv för den förra som gjorde det slutade

2011-01-01 @ 14:24:34
URL: http://allexandrha.blogg.se/
Postat av: Angelica

naglarna på sjunde bilden var riktigt snygga :o)

2011-01-02 @ 17:10:03
URL: http://mygganangelica.blogg.se/
Postat av: sp

Hej på er! Gott Nytt År! Det är många fina naglar du har gjort. Häls. MoM.

2011-01-02 @ 21:26:46
Postat av: Hannah

tur jag läser till hudteraput dåju, så kan vi sammarbeta sen :D

2011-01-05 @ 19:22:23
URL: http://haannaahchristensson.blogg.se/
Postat av: keit

Oi vad många nya fina naglar du gjort .-) Duuuuti God fortsättning Kramiz

2011-01-07 @ 10:04:19
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0