Jag har en idé:)


Tänkte om alla ni som läster här antingen ni är utbildade nagelteknologer eller bara hemma fixare men som gillar att fixa era naglar. Eller har någon som gör det åt er skulle kunna skicka in bilder på era naglar:) Så vi alla kan få lite tipps!
Jag tänkte lägga upp bilderna här och skulle ni vilja ha namn, länk osv med så lägger jag också upp det:)

Skicka in era favorit bilder till min mail:
[email protected]


Nu hoppas jag att jag får in massor med inspiration:)



Här är några favoriter jag hittat ikväll när jag surfat runt lite..


 
Less is moore - eller NEEJ tvärt om!

Dessa har ju inte jag gjort (fast jag velat) men jag lägger ju ut så mycket av det jag gör annars då därför jag valt andra:)


/Love Tinna ♥

 

Postat av: keit

Super duper läckra .-) Jag vill också ha låååånga spetsiga nu ha ha

2011-01-13 @ 11:19:25
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0