Jag har flyttat!!


Nu har jag äntligen kommit igång på min nya salong! Åh jaaa det känns så bra att kunna säga MIN:)
Trivs verkligen jätte bra där och med mina nya kolleger o allt.
Kommer också in jätte mycket nytt folk varje dag som vill titta och boka behandligar.


Mitt nagelarbete går faktiskt bättre än någonsin måste jag skryta med :P
Det trodde man aldrig att det fanns så många i hörby som ville ha naglar!
Jag trivs verkligen med mitt jobb och mina kunder♥ Jag jobbar en hel del nu så det är svårt att hinna med blogg o så men jag jobbar på att få upp bilder här emellan åt o hålla er uppdaterade med vad som händer:)

jag kan säga så mycket som att mina stora planer tar inte slut här inte utan nu blickar vi genast framåt o ser vad framtiden har att ge!! Oh my god jag älskar livet som egen:)

Nog snackat här kommer bilderna:

 

 


Tre olika glitter:) passade bra med mormors skarfs!



Turkiet nästa!!







Mina med uppbyggada rosetter i akryl resten handmålat.







student naglar också med akryl rosetter:)






Det var allt för ikväll, lev väl!


/Love Tinna ♥

 

Postat av: Karin

Din salong är verkligen jättefin! Och jag är supernöjd med mina guldiga naglar :)

2011-06-04 @ 10:29:20
Postat av: Annika

Hej hej!

Fin fina naglar!

Ville bara säga att du har stavat fel i din header ;)



2011-06-17 @ 14:26:17
URL: http://naglarmedklos.blogg.se/
Postat av: Tinna

Hej Annika:)

Tackar!

Ja tyvärr jag vet det, det är tjejen som gjort designen på bloggen och jag kan inte ändra själv:p haha..

2011-06-28 @ 07:03:23
URL: http://allwayspink.blogg.se/
Postat av: Daniella

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 11:59:47
URL: http://gravidforsakring.net



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0