September..


Börjar närma sig med stormsteg! Det ser vi fram emot på salongen för då börjar Susanne hos oss:)

Susanne gör ansiktsbehandlingar och är makeup artist. Hennes priser kommer snart upp på hemsidan
www.salongexcellent.com


I helgen gjorde hon ett av sina del prov på mig- glitter makeup! (Bortse från mina städar kläder haha)





















Såhär blev det, blev super nöjd!:)
Är ni sugna på att boka en tid så ring 0415-12121



/Love Tinna ♥

 

Postat av: Tezz

Hej,



Jag såg att du hade bilder på sidan maros.nu och antar då att du har testat deras geléer?

Jag är lite nyfiken på dem och undrar vad du tycker om dem och vilka du har testat?



Tacksam för svar :)

2011-08-14 @ 20:35:40
Postat av: Sandra

Tycker det är SÅ häftigt att du har öppnat helt eget!

Jag är också i dom tankarna. Har hyrt in mig på salong tidigare, men det var ett år sen. Tycker du att jag ska starta så igen?

Annars är det en miljon frågor som dyker upp. Där jag bor finns det nästan ingen som gör naglar eller hårförlängningar som jag gör, så öppna helt eget hade säkert lönat sig. Men, samtidigt är det ju bra att kanske hyra in sig på något bra ställe, men det är sämre med den varan här, att få hyra plats.

Vad är det men behöver? :D Svart låda, hyr man den?

2011-08-22 @ 15:31:46
URL: http://appleblossoms.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0