Glad Påsk!


Har varit en fullproppad helg med jobb. Massa nagelkunder och jobb på slottet:) Fina cash!
Hoppas alla haft en underbar helg och käkat massor med godis för det är det påsken handlar om haha.
Var på en mycket trevlig påsk fest igår men kvällen slutade tidigt för jag var så himla trött efter allt jobb.
Nu har jag grillat med några kompisar och nu har vi flyttat in till TV soffan och kollar film:)
Ha nu en underbar kväll!


/Love Tinna ♥
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag undrar om du skulle kunna berätta lite om din utbildning?

Hur lång är utbildningen?

Var är den?

Vad kostar utbildningen?

Och vad tjänar man i timmen när man är utbildad?

Är jättetacksam för svar!

2009-04-13 @ 18:09:31
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag undrar om du skulle kunna berätta lite om din utbildning?

Hur lång är utbildningen?

Var är den?

Vad kostar utbildningen?

Och vad tjänar man i timmen när man är utbildad?

Är jättetacksam för svar!

2009-04-13 @ 18:09:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0